Friday, November 12, 2010

Cerita 1

Saya seorang suri rumah, seorang isteri dan mempunyai seorang anak yang comel. Sudah sebulan lebih saya menjadi Pengedar Herbalife Malaysia dan sudah pasti saya menggunakan produk Herbalife. Memang produk yang luar biasa dan hasilnya pun yang luar biasa!!!
Cuba anda perhatikan Testimonial di blog saya semuanya nak turun berat badan, saya pulak nak naik berat badan! Pelik bukan? sesiapa yang ingin lose weight anda boleh lihat testimonial yang ada, jika sesiapa yang ingin gain weight boleh lihat hasil saya. Paling best sekali anda dapat kekalkan kesihatan anda!

Sebelum menggunakan produk Herbalife:
*Selalu letih / tidak bermaya
*Kurang berat badan (Bcoz brestfeed to my son) & metabolisma tinggi. Memang kurus keding! (39.9kg)
*Ada Asthma (bergantung pd Inheler)
*Masalah keputihan
*Banyak angin dalam badan

Selepas mengambil produk Herbalife:
*Lebih bertenaga (berjalan sampai ke malam pun still bertenaga lagi!)
*Alhamdulilah berat badan naik 1 kg dalam masa 2 minggu & susu badan bertambah banyak.  41kg*kurang dpt serangan Asthma
*Lebih sihat & kulit nampak cantik
*Alhamdulilah anak pun sihat kurang dr serangan penyakit (antibodi kuat)
*Tada lagi masalah keputihan & angin dalam badan

Jika saya boleh melakukanya, Insya'Allah, anda pasti boleh! yang penting mesti displin & sabar jika ingin mendapat hasil yang luar biasa!

credit to :
http://nutrisilengkap.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment