Saturday, October 16, 2010

Herbalife (intro)

Herbalife adalah Program Pengurusan Berat Badan Terbaik di Dunia (bukan saja utk kurus malah leh tambahkan berat badan bg sesiapa yg ada masalah kurang berat badan ). Product herbalife ini juga sesuai untuk semua peringkat umur .

Herbalife telah membina pasukan pengurusan peringkat atasan yang matlamat utamanya adalah untuk memastikan syarikat menjadi jenama nombor satu pengurusan berat badan dan nutrisi di dunia. Kumpulan penting ini membawa bersamanya pengalaman antarabangsa dan kekayaan kepakaran ke Herbalife. Mereka pernah memegang kedudukan eksekutif dalam beberapa syarikat global yang ulung di dunia.

Kredibiliti Saintifik

Herbalife telah mengumpulkan sebuah pasukan yang terdiri daripada saintis, ahli perubatan dan pakar nutrisi terkenal yang membawa era baru dalam syarikat. Membawanya ke satu tahap yang tiada tandingannya dalam industri dan memperoleh rasa hormat alam komuniti saintifik sedunia.

Kumpulan hebat ini telah berkerjasama dengan universiti yang cemerlang, berada di belakang produk dan program inovatif Herbalife yang merevolusikan industri pengurusan berat badan dan nutrisi. Produk dan program seperti Niteworks yang dirumuskan oleh Pemenang Hadiah Nobel Dr, Louis Ignarro dan Shapeworks, program pengurusan berat badan peribadi yang dibangunkan menggunakan kajian yang dijalankan oleh Dr. David Heber, salah seorang pakar terkemuka dalam bidang-bidang pengurusan berat badan dan nutrisi, adalah hanya beberapa contoh bagaimana syarikat menerajui bidang pemajuan sains nutrisi.

Herbalife Hari Ini dan Esok

Daripada produk-produk pengurusan berat badan dan nutrisi yang maju dari segi saintifik sehinggalah pendekatan peribadi yang pengedar Herbalife tawarkan kepada para pelanggan mereka, Herbalife sentiasa komited untuk memperbaiki kehidupan dan memberikan inspirasi kepada masa depan melalui formula-formula perintis dan peluang-peluang bisnes berkembang maju. Dengan lebih daripada dua dekad kejayaan dan berjuta-juta pelanggan yang berpuas hati yang berada di belakangnya, Herbalife mencipta dunia yang lebih sihat - satu orang pada satu masa. 

Source & edit from : 
http://cikemi.blogspot.com/2007/04/apa-itu-herbalife.html

No comments:

Post a Comment